宇宙のことが心配です

好きに色んなことを書きます。日記が中心です。本、映画、漫画、アニメなどで暇を潰す事が多いので、その手の感想も書くかもしれません。

Sally Seltmann - Harmony to My Heartbeat 歌詞和訳

HARMONY TO MY HEARTBEAT(鼓動へのハーモニー)
 
<一番>
Dreams, they come and go(夢、それは来ては去る。)
This is one that I've had forever I know
Been crossing my fingers and always hoping
For it to come true(それは、私が指を組み、叶って欲しいと、永遠に願い続けているもの。)

Waiting for the train(電車を待ちながら、)
I can see your face in the distance again(私は、もう一度、遠い貴方の顔を見る。)
Got a little dream that's become a friend and a reality(友達と本当になる小さな夢を得て。)
And I'm running just as fast as I can to tell you the news(私は、貴方に知らせを届けるため、全速力で走っているわ。)
We can do this together, we can, yeah, me and you(私たちはこれを一緒にできる、できる、そう、できるわ。)
When you hold me I can see(貴方に抱きしめられると分かる。)
This is exactly where I wanna be(ここが本当に私のいたい場所。)
You're the harmony to my heartbeat, baby(貴方は、私の鼓動へのハーモニー。)

<二番>
Dreams, they come and go(夢、それは来ては去る。)
But I just kept doing what I loved even though(でも、それでも、私は、愛するものをし続けるだけ)
All I ever wished for was out of breath running so slow(望むのは、とてもゆっくり走って、息ぎれすることだけ。)

I found the lock and the key(私は、錠と鍵を見つけた。)
Now I can be everything I've wanted to be(今、私は、なりたいもの全てになれる。)
Got a little dream that's become a friend for the melody(メロディーのための友達になる小さな夢を得て。)

And I'm running just as fast as I can to tell you the news(私は、貴方に知らせを届けるため、全速力で走っているわ。)
We can do this together, we can, yeah, me and you(私たちは、これを一緒にできる、できる、そう、できるわ)
When you hold me I can see(貴方に抱きしめられると分かる)
This is exactly where I wanna be(ここが本当に私のいたい場所)
You're the harmony to my heartbeat, baby(貴方は、私の鼓動へのハーモニー)
<サビ繰り返し>
Harmony to my heartbeat, baby(私の鼓動へのハーモニー)
Harmony to my heartbeat, baby(私の鼓動へのハーモニー)

When you hold me I can see(貴方に抱きしめられると分かる)
This is exactly where I wanna be(ここが本当に私のいたい場所)
You're the harmony to my heartbeat, baby(貴方は、私の鼓動へのハーモニー)